dijous, 18 d’abril del 2013

LA MARE DE LA CLARA ENS VISITA

L'activitat que van fer va ser IMPRIMIR AMB PATATES diferents formes en un full,
que després ho van fer servir per decorar la bossa dels treballs del 2n trimestre .




PETIT COMENTARI DE LA MARE

El dia que vaig venir a la vostra classe, em vaig sentir molt ben acollida.
Em vau tractar com un igual amb molta naturalitat. Vau fer-me sentir de
nou com una nena petita, creant i embrutant-me les mans sense cap mena
de complexe. Els vostres ulls vius estaven plens de curiositat i ganes d'aprendre.

Com és una cosa que no faig sovint, em va costar molt trobar una activitat
i tenia por de no fer-ho gaire bé. Crec però que tots plegats ens en vam sortir
prou bé.

Una experiència molt positiva, espero que tots ho passessiu tan bé com jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada